ZDRAV ZAJTRK – PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU

 v dogodki, nasveti

ZAKLJUČENO! 16.6.2019, OOZ Ljubljan – Šiška. Hvala za vaš obisk.

Po slastnem zdravem zajtrku smo pregledali preverjene ukrepe promocije zdravja na delovnem mestu (PZD), ki jih lahko takoj uporabite za izboljšanje ergonomije, počutja in prehrane na delovnem mestu.

 ZAKAJ PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU?

  Koristi za delodajalca
  • Zmanjšana odsotnost z dela za od 12 – 36%
  • Opravljene raziskave kažejo, da z vsakim €, vloženim v zdravje zaposlenih, prihranimo od 2,5 – 10 € zaradi manjših stroškov izostajanja od dela
  • Zmanjšanje prezgodnje pojavnosti kroničnih bolezni
  • Zmanjšanje invalidnosti
  • Manjše tveganje za poklicne bolezni
  • Večja motivacija zaposlenih, ki posledično izboljša produktivnost in zadovoljstvo strank
  • Zmanjšana fluktuacija zaposlenih in večja pripadnost podjetju
  • Izboljšana delovna klima
  • Večji ugled in konkurenčnost podjetja
Koristi za delojemalce
  • Zdrav in zadovoljen delavec se lažje spopada z obremenitvami tako na delovnem mestu, kot na področju privatnega življenja
  • Višja raven zdravstvene pismenosti, večje funkcionalne sposobnosti

  • Večje zadovoljstvo pri delu in večja produktivnost

  • Sproščeno in stimulativno delovno okolje, v katerega se delavec rad vrača

  • Pozitivna in skrbna podoba posameznika

  • Varno delovno okolje

Koristi za družbo
  • Ohranjanje funkcionalnih sposobnosti ljudi v kasnejšem življenjskem obdobju

  • Zmanjšanje prezgodnje obolevnosti zaradi kroničnih nalezljivih bolezni

  • Večja možnost medgeneracijskega povezovanja

  • Večja socialna vključenost

PROGRAM
08:00 – 08:30
Prihod in zdrav zajtrk
08:00 – 08:30
Uvod v zdravje na delovnem mestu
08:00 – 08:30
V kateri fazi je vaš načrt promocije zdravja na delovnem mestu?
08:00 – 08:30
PZD in davčno priznan strošek
08:00 – 08:30
Zdravje in prehrana z dietetičarko
08:00 – 08:30
Primeri dobrih praks, odprta debata, vprašanja
KDAJ KJE

Petek, 14.06.2019, 08:00 – 10:30

OOZ LJUBLJANA ŠIŠKA
CENA
15€+DDV/OSEBOPrijava obvezna TUKAJ



Maja Rihar
Sem Maja Rihar. Strokovnjakinja za dobro počutje v pisarni, podjetnica, organizatorka dogodkov, bloggerka, žena in mati dveh otrok. Bi se radi počutili dobro v vaši pisarni? Pri tem vam lahko pomagam. Vsak dan z uspešnimi podjetniki, podjetnicami in z naprednimi podjetji iščem inovativne rešitve kako v pisarni ustvariti dobro počutje.
Zadnje objave

Napišite komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.