Sem Maja Rihar. Strokovnjakinja za pripravo dokumentacije za računovodstvo in ureditev pisarniškega okolja.
Vas papirji upočasnjujejo in vam jemljejo energijo pri delu? Uredimo jih skupaj. Sodelujem s podjetji, ki imajo zunanje računovodstvo, in jim pomagam urediti dokumentacijo tako, da se lahko brez skrbi posvetijo svojemu delu.
Verjamem, da vsaka pisarna lahko postane dobra pisarna, kjer vlada red, preglednost in sproščeno vzdušje.
Moje poslanstvo je podjetjem olajšati vsakodnevno poslovanje – z urejenimi papirji, manj stresa in več časa za prave naloge.
Dobro počutje in vse težave v pisarni se da urediti.
Ste na pravem mestu, da vašo pisarno spremenite v prijeten, produktiven, zelen in kreativen prostor. Cilj dobre pisarne je, da bi vsi zaposleni v podjetju imeli takšen delovni prostor, da bi se v njem počutili dobro in udobno. Namen dobre pisarne je, da ustvarja dobre odnose in povezave med vodji in zaposlenimi. Želimo, da vaša pisarna postane učinkovita, da zaživi in da se v njej počutite kot doma.
Z nasveti za dobro pisarno si boste ustvarili pisarno v kateri se boste vi in vaši zaposleni počutili dobro. Stimulativno, produktivno ali celo sanjsko pisarno. Našli boste težavo v pisarni, ki vpliva na dobro počutje in učinkovitost dela v njej. Odslej jo boste lahko hitro rešili. Lahko je težava v procesu dela, odnosih med vašimi zaposlenimi ali delovnemu okolju. Lahko vam manjka sistem za shranjevanje dokumentov. Morda je potrebno na vašem delovnem mestu le premakniti stvari in jih organizirati drugače. Lahko, da bi delali bolje, če bi v pisarni delali v stoje. Morda vam le manjka ideja kako bolj organizirati vaše naloge v pisarni.
Dobra pisarna je več kot delovni prostor. Spremljajte nasvete, ideje, trike, trende in rešitve, da se boste v vaši pisarni počutili dobro.