Sem Maja Rihar. Strokovnjakinja za dobro počutje v pisarni, podjetnica, organizatorka dogodkov, bloggerka, žena in mama dveh otrok.
Kdaj ste v pisarni najbolj učinkoviti in kdaj se najbolj dobro počutite pri vašem delu? Lahko pomagam. Vsak dan lastnikom, vodjem in zaposlenim pomagam najti vzroke za probleme v pisarnah, ki zaviraj učinkovito delo. Iščem odgovore in vpeljujem inovativne rešitve, ki v pisarnah ustvarjajo dobro počutje, ki vodi v rast podjetji.
To delam, ker rada pomagam z majhnimi rešitvami in nasveti v pisarni napraviti veliko spremembo počutja na bolje in s tem dobro pisarno. Nasvete, trende in ideje o dobri pisarni zbiram in posredujem naprej na tem portalu. Znanje o dobri pisarni prenašam v okviru Promocije zdravja na delovnem mestu in tako, da se povezujem z najboljšimi strokovnjaki.
Dobro počutje in vse težave v pisarni se da urediti.
Ste na pravem mestu, da vašo pisarno spremenite v prijeten, produktiven, zelen in kreativen prostor. Cilj dobre pisarne je, da bi vsi zaposleni v podjetju imeli takšen delovni prostor, da bi se v njem počutili dobro in udobno. Namen dobre pisarne je, da ustvarja dobre odnose in povezave med vodji in zaposlenimi. Želimo, da vaša pisarna postane učinkovita, da zaživi in da se v njej počutite kot doma.
Z nasveti za dobro pisarno si boste ustvarili pisarno v kateri se boste vi in vaši zaposleni počutili dobro. Stimulativno, produktivno ali celo sanjsko pisarno. Našli boste težavo v pisarni, ki vpliva na dobro počutje in učinkovitost dela v njej. Odslej jo boste lahko hitro rešili. Lahko je težava v procesu dela, odnosih med vašimi zaposlenimi ali delovnemu okolju. Lahko vam manjka sistem za shranjevanje dokumentov. Morda je potrebno na vašem delovnem mestu le premakniti stvari in jih organizirati drugače. Lahko, da bi delali bolje, če bi v pisarni delali v stoje. Morda vam le manjka ideja kako bolj organizirati vaše naloge v pisarni.
Dobra pisarna je več kot delovni prostor. Spremljajte nasvete, ideje, trike, trende in rešitve, da se boste v vaši pisarni počutili dobro.
Maja s podjetnikoma Katja Simić in Uroš Ferlin sodeluje v programu Razum Srca za dvig zadovoljsta pri delu, katerega namen je usposabljanje kadrov o zdravem delu, ki pomembno vpliva na kvaliteto življenja posameznika. Katja je diplomirana dietetičarka, ustanoviteljica plesna pedagoginja in podjetnica. S prehranskim svetovanjem pomaga družinam, športnikom in podjetjem. Več o njej lahko najdete na dietetik-priporoča. Uroš jeJe poslovni coach in govorec, ki raziskuje čas in vplive v poslu. Je avtor časovne formule učinkovitosti in agilnosti F.A.C.T. Vodi delavnice “Hekanje časa”, “Komunikacija in čas” in “Odkrij svoj vpliv v poslu”. Verjame, da je v poslu in pri delu vse povezano. Več o njem najdete na Fact.
Na področju promocije zdravja na delovnem mestu pa sodeluja Maja tudi s podjetjema Bornšek manualna fizioterapija ter Vitalno podjetje.
Dobra pisarna je več kot delovni prostor. Spremljajte nasvete, ideje, raziskve, študije, trike, trende in konkretne primere, da se boste v vaši pisarni počutili dobro.
Trend d.o.o., je družinsko podjetje, ki ji daje znanje za iskanje rešitev na področju ergonomije na delovnem mestu. Tako se je tudi začela zgodba o dobri pisarni.
Jan Rihar
Direktor podjetja Trend d.o.o.
www.trend.si
Dobra pisarna je več kot delovni prostor. Spremljajte nasvete, ideje, trike, trende in rešitve, da se boste v vaši pisarni počutili dobro
Maja želi dobro svetu in ljudem, ki na njem živimo. Od vedno je bila organizatorka in planerka. Zato piše blog doberdogodek.com . Z blogom želi povedati svetu, da je zadovoljstvo, ki ga občutiš, ko nekomu nameniš pozornost, kot je lepa misel, spečen kolač, izlet …neprecenljiv in ostane za večno. Je žena in mama dveh otrok.