Dobra pisarna je pisarna, v kateri se počutite dobro. Je več kot le delovno mesto. Nasveti, ideje, trendi in rešitve dobre pisarne vam bodo pomagali vaše delovno mesto spremeniti v delovni prostor, v katerem se boste počutili dobro. Še več. Naučili se boste dobro počutje v pisarni ohraniti še naprej.
Kontaktirajte me tudi na:
“Pozdravljeni, sem projektni vodja. Vedno več dela imam izven pisarne, na terenu. Zato mi največjo težavo predstavlja urejanje dokumentov na terenu in kasneje v pisarni. Trenutno vse dokumente nosim v eni mapi, ki jo nato presortiram v pisarni. Večkrat kakšen dokument izgubim, zato sem se jih navadil skenirati. Kaj se najbolj obnese za sortiranje in shranjevanje pomembnih dokumentov pri delu kot ga opravljam jaz?”
Preverite nasvete, ideje, trike in trende, ki jih potrebujete, da se boste v vaši pisarni počutili dobro. Izbirajte med nasveti za prijazno, zeleno, produktivno in kreativno pisarno.
Članki na blogu vam bodo dali dobre ideje o tem kako urediti vašo pisarno, da se boste v njej počutili dobro.