Priprava in načrtvanje programov PZD A-Ž

 v dogodki, nasveti


S programom PZD A-Ž do sistematičnega in načrtnega pristopa promocije zdravja na delovnem mestu, ki bo zaživel in zagotavljal rezultate tudi v praksi. Vse, kar potrebujete, je le malo volje!

Zakaj promovirati zdravje pri delu?

Od zdravja zaposlenih je odvisna učinkovitost delovnih procesov, klima v podjetju in nenazadnje tudi stroški dela, a odgovornost za zdravje je v rokah posameznika. S programi promocije zdravja podjetje zaposlene podpira pri oblikovanju zdravih življenjskih navad, saj se v njih zaposleni vključijo prostovoljno.

Donosnost promocije zdravja:

Vsak vložen EUR v promocijo zdravja na delovnem mestu povrne 2,5-4,8 (EU-OSHA).
Zvišanje produktivnosti do 20 % (Eurofound).
Zmanjšanje bolniške odsotnosti z dela med udeleženci programov promocije zdravja za 12-36 % (UKC Ljubljana).

Katere so koristi za zaposlene in delodajalce?

ZAPOSLENI

DELODAJALEC

  • Izboljšano zadovostvo z delom.
  • Bolša samopodoba, večja energičnost, ustvarjalnost, produktivnost zaposlenih.
  • Izboljšan ugled podjetja.
  • Izboljšano zdravje zaposlenih.
  • Izboljšano vzdušje, povečana lojalnost, izboljšani medsebojni odnosi pri delu.
  • Večja energičnost, ustvarjalnost, produktivnost zaposlenih.
  • Manjša fluktuacija, lažje pridobivanje novih kadrov.
  • Zmanjšan absentizem, zamujanje, poškodbe pri delu in ob delu, zmanjšani stroški zdravjljenja in nadomeščanja.

Komu je usposabljanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno zaposlenim, kadrovikom, podjetnikom, obrtnikom in menedžerjem, ki želijo izvajati promocijo zdravja na delovnem mestu. 

PZD A-Ž obsega:

  • Analizo stanja vašega podjetja. Vnaprej dobite navodila za predpripravo. S podporo strokovnjakov analiziramo obstoječe stanje.
  • Spoznavanje zakonskih in davčnih obveznosti PZD. Spoznali boste kateri so zakonske obveznosti za delodajalca in davčno priznani odhodki iz naslova promocije zdravja na delovnem mestu.  
  •  Vodeni koraki za pripravo vašega programa PZD. Vodili vas bomo skozi praktične korake za pripravo načrta promocije zdravja na delovnem mestu. Iz obstoječega stanja bomo v štirih korakih, ki zajemajo pripravo, načrtovanje, izvedbo in oceno učinkov s popravki pripravili program, ki bo osnova za večletno delo.
  • Rezultat. Nov ali posodobljen pisni načrt promocije zdravja, ki zajema dosedanjo dobro prakso in zastavi novo strategijo podjetja.

Vas zanima več?

Za več informacij, povpraševanja in dogovore smo vam na voljo na telefonski številki 041 756 601 ali preko spodnjega kontaktnega obrazca!


Maja Rihar
Sem Maja Rihar. Strokovnjakinja za dobro počutje v pisarni, podjetnica, organizatorka dogodkov, bloggerka, žena in mati dveh otrok. Bi se radi počutili dobro v vaši pisarni? Pri tem vam lahko pomagam. Vsak dan z uspešnimi podjetniki, podjetnicami in z naprednimi podjetji iščem inovativne rešitve kako v pisarni ustvariti dobro počutje.
Priporočeni nasveti

Napišite komentar